Skeivt Studentforum
Age limit: 18 years • Price: 0 kr
Thu, november 07 - Thu, November 07
Seminar rom 120, Harriet Holters hus
Open for all
About the event
(English below) Vil du bli aktiv i Oslos største, eldste og eneste skeive studentorganisasjon? Kom på SSFs årsmøte! På årsmøtet i oktober dukket det desverre ikke opp nok folk, så vil holder et nytt den 7.november! Vi setter stor pris på alle som kan bli med, og holder Skeivt Studentforum gående! Vi trenger nytt styre, men det er også en mulighet til å bare spise gratis pizza, møte andre skeive studenter, og lære litt om SSF! Vi møtes i Seminarrom 120, første etasje i Harriet Holters hus, dvs Moltke Moes vei 31, klokka 17.00 Send oss en melding hvis du sliter med å finne frem, eller hvis dørene stenger seg. På årsmøtet blir det informasjon om SSF, og du kan påvirke hva vi skal drive med. Her har alle som møter opp stemmerett, og vi skal gå gjennom året som har gått, samt velge nytt styre. Vi oppfordrer alle til å stille! Dersom du ikke vurderer å stille til styret, men bare vil vite mer om hva SSF driver med, er du selvfølgelig hjertelig velkommen! Etter møtet blir det gratis pizza og skeiv skål for det nye styret der de som vil kan kjøpe seg noe godt å drikke. Styret inkluderer blant annet: Leder: Har ansvar for å lede organisasjonen, lede styremøter, samarbeide med økonomiansvarlig for å sikre en god økonomi, være organisasjonens ansikt utad og delegere arbeidsoppgaver. Nestleder: Samarbeider med lederen av organisasjonen og eventuelt ta over lederens arbeidsoppgaver dersom det blir nødvendig. Økonomiansvarlig: Holder oversikt over foreningens økonomi og søker om penger fra ulike støtteordninger. Sekretær: Har hovedansvaret for å skrive referat under styremøter, og laste disse opp i driven. PR-ansvarlig: Ansvar for å lage eventer på Facebook, oppdatere SSFs Instagram-konto og promotere eventer. Sende ut pressemelding i forkant av større eventer. Øvrig styremedlem: Hjelper til med planlegging og gjennomføring av eventer. Kommer med innspill og ideer til eventer. Det forventes at et styremedlem kan stille opp på eventer jevnlig (SSF har rundt 2 per mnd.) samt styremøter. Vi håper å se mange både nye og kjente fjes som ønsker å vite mer om hva SSF jobber med! Vel møtt! sakspapirer: Årsrapport for 2023-2024: https://docs.google.com/document/d/18AdTpycoxwz0dV3RA_qz13Q_al8USdvsXQyLGpownLU/edit?usp=sharing saksliste: https://docs.google.com/document/d/1DEyXsx3yR75mG1HFX2Um9mh2n35aUfON20Vskdqlxko/edit?tab=t.0 Regnskap: https://docs.google.com/spreadsheets/d/11OfssiHDvryUFsYN8zRvJCAkz1D5m5xPFEffRiPD5kM/edit?usp=sharing budskjett ut 2024: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1T64dy_57y8M3e-7FgY50ApS7UE_PVATX5hhk0hJXUJ8/edit?gid=0#gid=0 Og til slutt - noen arrangementsregler, sånn at vi alle har det bra sammen!: - Respekter hverandre: Dette innebærer å respektere alles komfortsoner, pronomen, seksuell/romantisk orientering, kjønnsidentitet- og uttrykk, etnisitet, rase, funksjonsevne osv. Dersom du ikke vet hvilke pronomen en person bruker, bruk kjønnsnøytrale pronomen (f.eks. hen eller de) inntil videre. - Personer som deltar på arrangementene våre og trakasserer eller på andre måter opptrer upassende overfor andre vil bli spurt om å forlate stedet. - Spør om samtykke før du tar bilder av andre og legger de ut på nettet. Det er ikke sikkert vedkommende er komfortabel med det. - Styremedlemmene er her for deg dersom du lurer på noe, legger merke til noe bekymringsverdig eller har andre negative opplevelser i forbindelse med arrangementet. -------------------- ENGLISH: Would you like to join Oslo's largest, oldest and only queer student organisation? Show up to our general assembly! We'll meet up at seminar room 120, first floor in "Harriet Holters hus", Moltke Moes vei 31, at 17.00. Text us if you have any problems with finding the place, or if there's issues with the doors. At the general assembly in October, there weren't enough people available, so we're holding a new one the 7th of November! We really appreciate everyone who can join the new board and keep the organization going, but you can also just eat free pizza, join other queer students, and learn about Queer student Forum! At the annual meeting, there will be information about SSF, and you can influence what we will do. Here, everyone who turns up has the right to vote, and we will review the year that has passed, as well as elect a new board. We encourage everyone who is interested in joining to apply! If you are not considering running for the board, but just want to know more about what SSF does, you are of course most welcome! After the meeting, there will be free pizza and a queer toast for the new board, where those who want can buy something good to drink. The board includes, among other things: Leader: Responsible for leading the organisation, chairing board meetings, collaborating with the finance manager to ensure good finances, being the organisation's external face and delegating tasks. Deputy manager: Collaborates with the manager of the organization and possibly takes over the manager's tasks if necessary. Financial manager: Keeps track of the association's finances and applies for money from various support schemes. Secretary: Has the main responsibility for writing minutes during board meetings, and uploading these to the drive. PR manager: Responsible for creating events on Facebook, updating SSF's Instagram account and promoting events. Send out press releases ahead of major events. Other board member: Helps with planning and execution of events. Brings input and ideas for events. It is expected that a board member can attend events regularly (SSF has around 2 per month) as well as board meetings. We hope to see many new and familiar faces who want to know more about what SSF is working on! Welcome! Agenda papers: Yearly report 2023-2024: https://docs.google.com/document/d/18AdTpycoxwz0dV3RA_qz13Q_al8USdvsXQyLGpownLU/edit?usp=sharing program for the yearly meeting: https://docs.google.com/document/d/1DEyXsx3yR75mG1HFX2Um9mh2n35aUfON20Vskdqlxko/edit?tab=t.0 accounting for 2023-2024: https://docs.google.com/spreadsheets/d/11OfssiHDvryUFsYN8zRvJCAkz1D5m5xPFEffRiPD5kM/edit?usp=sharing budget for the rest of 2024: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1T64dy_57y8M3e-7FgY50ApS7UE_PVATX5hhk0hJXUJ8/edit?gid=0#gid=0 And lastly - some event rules to make the day a positive experience for all of us!: - Respect each other: That includes respecting other's personal space, pronouns, sexual/romantic orientation, gender identity and -expression, ethnicity, race, disabilities etc. If you don't know someone's pronouns, use gender-neutral ones (e.g., they/them) unless you know otherwise. - Anyone who attends our events and harass or otherwise disrespect others will be asked to leave. - Ask before you take pictures of others and post them online. They might not be comfortable with that. - The board members are there for you if you have any concerns or experience something that makes you feel unsafe.