Vil du lære mer om hvordan det du spiser og drikker påvirker deg? Og hvordan du med små justeringer kan få både bedre helse, og mer effekt av treningsøktene dine? Da bør du snakke med en av våre kostholdsveiledere.

Temaer for individuelle timer med kostholdsveileder kan være:

 

  1. Vektregulering
  2. Mat og trening
  3. Kosttilskudd
  4. Spiseproblematikk
  5. Fordøyelsesplager
  6. Allergier og matintoleranser
  7. Forebygging av livsstilssykdommer
Personlig trener

Vil du ha hjelp til å komme i bedre form, bli sterkere eller kanskje forbedre svømmeteknikken?

La våre PT’er hjelpe deg!

Livsstilsveiledning

En fysisk aktivitet- og livsstilsrådgiver vil hjelpe deg med å få fysisk aktivitet inn på timeplanen, enten det er inne på treningssenteret, hjemmetrening eller ute i naturen.

Les mer her

Full pakke

Med klippekort hos oss får du tilgang til PT, kostholdsveileder og massør på ett brett.

Se våre pakker og priser her

Helene T. Dobloug

Helene studerer en bachelorgrad i fysisk aktivitet og ernæring ved Høyskolen Kristiania. Hun er glad i styrke- og utholdenhetstrening og har gode erfaringer med å skape et sunt forhold til fysisk aktivitet. I tillegg til dette har hun et kurs i trening før og etter graviditet. Helene ønsker å hjelpe deg med dine personlige treningsmål og få fysisk aktivitet til å være en naturlig del av hverdagen din. Hun kan også gi deg kostholdsveiledning som gir deg verktøyene til å skape et sunt og bærekraftig kosthold. Hennes engasjement, tilstedeværelse og sprudlende humør garanterer deg treningsglede og langvarig motivasjon.

Lise Mari Semb

Lise Mari har en bachelorgrad i livsstilsendring og folkehelse, og videre tatt en bachelor i ernæring og en årsenhet i personlig trening. Hun har flere år med erfaring som gruppetreningsinstruktør, både i sal og utendørs. Hun har også erfaring som spinning- og vanngymnastikkinstruktør.

Lise Mari ser på fysisk aktivitet som en viktig kilde til overskudd, glede og mestringsfølelse. Hun ønsker å bidra til at fysisk aktivitet og gode matvaner blir en del av din hverdag. Dine interesser og ønsker er utgangspunktet når det legges til rette for trening og kosthold.

Petr Fujera

Sammen med Petr vil du oppnå treningsglede og han vil hjelpe deg med å bli en sterkere versjon av deg selv. Petr har stor kunnskap om kinesiolog (menneskelig bevegelse). Han vet godt hvordan man stabiliserer kroppssegmenter og du vil takket være dette få mest mulig ut av styrketreningen. Han kan hjelpe deg med motivasjon; gjør deg til en sterk kriger i dagliglivets utfordringer. Petr er også en sertifisert massør og ernæringsrådgiver.

Som hovedtrener i basketball ble han sammen med laget sitt i 2019 norsk visemester i kategorien gutter U16. En stor del av denne suksessen var et faktum at laget hans var fysisk og mentalt forberedt og fri for skader.

Silje-Marie Jensen

Silje-Marie er klinisk ernæringsstudent og tidligere konkurransesvømmer. Hun er også sertifisert NSF instruktør og har erfaring som svømmetrener både for nybegynnere og høyere nivåer. Med god kunnskap innenfor alle de fire svømmestilene, vil hun hjelpe deg med å nå dine mål, enten du vil forbedre teknikk, utholdenhet eller lære noe helt nytt.

Silje-Maries mål er at du skal oppleve glede, mestring og utvikling i vannet.

Silje-Marie ønsker også hjelpe deg med kosthold og livsstilsendringer slik at du kan oppnå en balansert livsstil og trives i hverdagen.

Dine interesser og ønsker er utgangspunktet når det legges til rette for trening og kosthold.