Vil du lære mer om hvordan det du spiser og drikker påvirker deg? Og hvordan du med små justeringer kan få både bedre helse, og mer effekt av treningsøktene dine? Da bør du snakke med en av våre kostholdsveiledere.

Temaer for individuelle timer med kostholdsveileder kan være:

 

  1. Vektregulering
  2. Mat og trening
  3. Kosttilskudd
  4. Spiseproblematikk
  5. Fordøyelsesplager
  6. Allergier og matintoleranser
  7. Forebygging av livsstilssykdommer
Personlig trener

Vil du ha hjelp til å komme i bedre form, bli sterkere eller kanskje forbedre svømmeteknikken?

La våre PT’er hjelpe deg!

Livsstilsveiledning

En fysisk aktivitet- og livsstilsrådgiver vil hjelpe deg med å få fysisk aktivitet inn på timeplanen, enten det er inne på treningssenteret, hjemmetrening eller ute i naturen.

Les mer her

Full pakke

Med klippekort hos oss får du tilgang til PT, kostholdsveileder og massør på ett brett.

Se våre pakker og priser her

Ana Sousa

Ana studerer klinisk ernæring ved UiO, og har erfaring med livsstilsendringer og vektkontroll. Hun kan hjelpe deg med å nå dine mål, enten det gjelder trening, endring av kroppssammensetning, eller bedre hverdag. Sammen vil dere finne et kosthold som er tilpasset deg, og hun vil veilede deg i viktige ernæringsprinsipper som gjør det lettere å holde seg til målene. Ana hjelper deg både på norsk og engelsk.

Cecilie Ness

Cecilie er utdannet klinisk ernæringsfysiolog fra Universitetet i Oslo, og kan gi råd til deg som plages av blant annet allergi eller matintoleranse, fordøyelsesplager, diabetes eller andre kostholdsrelaterte plager. Hun har erfaring med å hjelpe folk med å endre livsstil, og kan motivere og gi råd til deg som ønsker vektreduksjon, vektoppgang, eller bare ønsker et sunnere og mer balansert kosthold.

Cecilie kan også hjelpe deg med å tilpasse kostholdet til å nå dine treningsmål, enten du ønsker å øke muskelmassen, endre kroppssammensetning eller forbedre dine idrettsprestasjoner. Ved å ta utgangspunkt ditt nåværende kosthold kan hun komme med tilpassede råd og veiledning slik at du når dine mål.

Dijana Stupar

Dijana er utdannet klinisk ernæringsfysiolog fra UiO. Hun har 12 års jobberfaring fra sykehus, har undervist i ernæring siden 2005, samt vært tilknyttet SiO Athletica siden 2015. Hennes spesialområder er spiseforstyrrelser, revmatiske sykdommer, tarmsykdommer, matintoleranser, hjertesykdommer, diabetes og kreftsykdommer.

Dijana har bred erfaring med å tilpasse kostholdet til folks treningsmål, om det er å øke muskelmassen eller redusere fettmassen. Dijana kan også hjelpe deg med generell vektreduksjon og vektoppgang, eller rett og slett kun tilby deg tilpassede råd om et sunnere og mer balansert livsstil basert ditt utgangspunkt og dine behov.

Lise Mari Semb

Lise Mari har en bachelorgrad i livsstilsendring og folkehelse, og i dag studerer hun ernæring og personlig trening. Hun har flere år med erfaring som gruppetreningsinstruktør i sal, spinning og vanngymnastikk.

Lise Mari ser på fysisk aktivitet som en viktig kilde til overskudd, glede og mestringsfølelse. Hun ønsker å bidra til at fysisk aktivitet og gode matvaner blir en del av din hverdag. Dine interesser og ønsker er utgangspunktet når det legges til rette for trening og kosthold.

Marte Haugen

Marte har en bachelorgrad i ernæring fra Høyskolen Kristiania. Hun tilbyr kostholdsveiledning til deg som blant annet ønsker å endre livsstil, spise sunnere og mer næringsrikt, gå ned eller opp i vekt, endre kroppssammensetning eller prestere bedre på trening.

Hun er opptatt av at veiledningen skal tilpasses den enkelte, og at man sammen finner de metodene og løsningene som passer best for den enkelte og dens livssituasjon.

Nathalie Korvann Eriksen

Nathalie har en bachelor i ernæring fra Høyskolen Kristiania, og erfaring fra praksis og klinikk.

Nathalie tilbyr kostholdsveiledning til deg som blant annet ønsker å endre livsstil, endre kroppssammensetning eller prestere bedre på trening og konkurranse. Hun kan hjelpe deg med å nå målene ved å tilpasse et individuelt kosthold etter behov.

Kostholdet påvirker kroppen fysisk og psykisk, og Nathalie er spesielt opptatt av at maten ikke skal ta for mye plass hos den enkelte, men at den kan bidra til en god og sunn helse gjennom å være en naturlig del av hverdagen.