Watt Cycling 4x4

Vi introduserer wattsykling! Se hvor hardt du faktisk jobber på sykkelen og ta treningen din til nye høyder. På timer merket med Watt kjører vi med skjermsystem hvor vi styrer intensitet etter watt. Vi anbefaler deg å lage en bruker på vismox.com via nettleser. Du logger da inn i salen når du kommer med ditt mobilnummer. Du kan også laste ned VismoX-appen og logge treningen din under andre sykkeltimer på Nye Athletica Centrum.

Watt Cycling Interval

Vi introduserer wattsykling! Se hvor hardt du faktisk jobber på sykkelen og ta treningen din til nye høyder. På timer merket med Watt kjører vi med skjermsystem hvor vi styrer intensitet etter watt. Vi anbefaler deg å lage en bruker på vismox.com via nettleser. Du logger da inn i salen når du kommer med ditt mobilnummer. Du kan også laste ned VismoX-appen og logge treningen din under andre sykkeltimer på Nye Athletica Centrum.

Watt Cycling Challenge NYHET 2017!

Watt Cycling Challenge er en tøff 75 minutters time som fokuserer på å forbedre din utholdenhet på sykkel. Timen er egnet for deg som sykler mye og som har kjennskap til trening med watt. Timen er delt opp i tre lengre arbeidsperioder med høy intensitet (på og over din terskelwatt - FTP). Vi avslutter timen med litt "virtual reality"-moro. Salen grupperes inn i 3 til 4 lag og vi sykler sammen rundt i en eller annen by eller region i verden hver uke. Sjekk at du har bruker på Vismox.com før du kommer på timen.

Athletica Cycling Basic

AthleticaCyclingBasic er en time for deg som ønsker en kortere treningsøkt med moderat intensitet. For nybegynnere til moderat trente.

Athletica Cycling

Athletica Cycling er en time med lengre arbeidsperioder hvor du får god tid til å jobbe deg opp i en høy intensitet. For moderat til godt trente.

Cycling Interval

Dette er en time med høy intensitet og systematiske arbeids– og
hvileperioder. Arbeidsperiodene ligger på mellom 30 sekunder og 8
minutter. Denne timen passer for deg som vil ta formen til neste nivå. For moderat til godt trente.

Cycling 4x4

En hard og effektiv kondisjonstime med 4x4 intervaller på sykkel.
Denne timen passer for deg som vil ta formen til neste nivå. For moderat til godt trente.

Cycling Pulse

Timetyper merket med pulse er sykkeltimer hvor hver enkelt deltager får
mulighet til å følge med på sin egen puls på en storskjerm i sykkelsalen.
Dine pulsverdier vil være anonyme. Instruktøren vil guide deg igjennom
timen ved hjelp av intensitetssoner som vises sammen med pulsen din
på storskjermen. Pulsmåleren kan du låne gratis og den hentes utenfor salen før timen. Her kan du også låne strikk.
Cycling Pulse tilbys på Athletica Vulkan.