Athletica Cycling Basic

Athletica Cycling Basic er en fin time for deg som ønsker å prøve innendørs sykling som treningsform. Timen kjøres med moderat intensitet og passer for alle.

Cycling 4x4

Få pulsen opp og la svetten renne. Dette er timen for deg som ønsker en forutsigbar og hard kondisjonsøkt på sykkel, med 4x4 minutters intervaller.

Cycling Interval

Dette er en effektiv sykkeltime med fokus på høy intensitet.

Athletica Cycling

Bli med på en sykkeltime med fokus på flyt og lengre arbeidsperioder med høy intensitet. Med 2-3 arbeidsperioder gjennom timen får du god tid til å jobbe deg opp i en høy intensitet.

Cycling Express

Dette er en effektiv time med høy intensitet og korte intervaller. Timen kan i de fleste tilfeller kombineres med en styrketime.

Interval: Bike

En hard og effektiv kondisjonstime med intervaller hvor du kan pushe deg enten på sykkel eller på tredemølle. Intervallene ligger mellom 30 sekunder og 4 minutter. Du justerer selv motstandshjulet på sykkelen. Denne timen passer for deg som vil ta formen til neste nivå.

Watt Cycling 4x4

Se hvor hardt du faktisk jobber på sykkelen og ta treningen din til nye høyder. På timer merket med Watt kjører vi med skjermsystem hvor vi styrer intensitet etter watt. Vi anbefaler deg å lage en bruker på stagesflight.com via nettleser før du deltar på timen.

Watt Cycling Interval

Se hvor hardt du faktisk jobber på sykkelen og ta treningen din til nye høyder. På timer merket med Watt kjører vi med skjermsystem hvor vi styrer intensitet etter watt. Vi anbefaler deg å lage en bruker på stagesflight.com via nettleser før du deltar på timen.

Watt Cycling FTP-test 20 min

20 min FTP-test. Ta din sykkeltrening til nye høyder og få maksimalt utbytte av våre oppsatte watt-timer ved å teste din terskel-watt. Vær godt uthvilt, ta med drikke og godt humør! NB. Lag profil på Stagesflight.com i forkant av timen.

Watt Cycling Marathon

Bli med på 2,5 time Watt Cycling Marathon, hvor du får se hva du faktisk produserer av kraft på sykkelen. Løypa er variert og består av både rolig langkjøring og intervaller. Det blir servert forfriskninger underveis. Ta med drikke og godt humør!

Cycling 4x4 Pulse

Alle timer merket med "Pulse" kjøres med pulssystem. Du kan følge med på din egen puls og intensitet under hele timen. Cycling 4x4 er er en hard og effektiv kondisjonstime med 4x4 minutters intervaller på sykkel.

Cycling Interval Pulse

Dette er en time med høy intensitet og systematiske arbeids– og hvileperioder. Intervallene ligger på mellom 30 sekunder og 8 minutter. Denne timen passer for deg som vil ta formen til neste nivå. Timer merket med "Pulse" kjøres med Activio pulssystem.

Cycling Express Pulse

Dette er en effektiv sykkeltime med fokus på høy intensitet. Timer merket med "Pulse" kjøres med Activio pulssystem.