BasisBall RAW

BasisBall RAW er en basistime med fokus på funksjonelle styrkeøvelser med råskap. Vi trigger din styrke, kraft og koordinasjon i et relativt høyt tempo.

Cage Challenge

Lær deg triksene i studioburet og få maks utbytte av effektiv og funksjonell trening i vår lekegrind! En rå og morsom time med intensiv og variert styrketrening.

Functional Strength

En styrketime hvor vi jobber med egen kroppsvekt, manualer, vektstenger og stepkasse. Vi jobber med de store muskelgruppene samtidig som vi utfordrer balanse, stabilitet, bevegelighet, mobilitet og kjernemuskulaturen.

Kettlebell

Kettlebell er timen for deg som ønsker en tøff og effektiv styrke- og kondisjonsøkt. Funksjonell og enkel trening hvor du får trent styrke, kondisjon og bevegelighet.

Leg Day

Leg Day er en styrkeøkt for deg som vil fokusere på og bygge opp muskulatur i bein og sete. Timen kjøres med vektstenger, manualer og stepkasser. Du tilpasser tyngde på vektene etter din egen styrke og teknikk. Det er en fordel å møte ferdig oppvarmet.

Nakke Skuldre

Styrke og bevegelighet for hele kroppen med vekt på øvelser for nakke, skuldre og rygg. En perfekt time for alle som sitter mye på lesesal eller foran PC

Strength

En komplett styrketime der vi utfordrer de store musklene i kroppen. Vi jobber med relativt tung belastning for å øke styrken i kroppen med utstyr som vektstenger og manualer.

Total Core

En styrketime med fokus på mage- og ryggtrening. Ved å jobbe med både dynamiske og statiske øvelser vil du kunne få en sterkere kjerne og bedre holdning.

TRX Basic

Intervallbasert styrketrening for hele kroppen i slynge. Har du aldri prøvd TRX før får du en god gjennomgang av hvordan slyngene brukes i denne timen.

TRX Challenge

Intervallbasert styrketrening for hele kroppen. En tøff og energisk styrketime. Det er en fordel med noe erfaring med TRX, men ikke et krav. Øvelser og intensitet kan tilpasses.

TRX Express

Intervallbasert styrketrening i slynge for hele kroppen. Dette er timen for deg som ønsker en kort, men effektiv treningsøkt. Det er en fordel å møte ferdig oppvarmet.

TRX Leg Day

Intervallbasert styrketrening i slynge for bein og setemuskulatur. Timen passer for alle.

TRX Upper Body

Intervallbasert styrketrening for overkropp i slynge. Hovedfokuset gjennom timen er rygg, bryst, skuldre og kjerne. Timen passer for alle.

Upper Body

er en styrkeøkt for overkropp, med hovedfokus på rygg, bryst og skuldre. Målet er å styrke de største musklene i overkroppen og forbedre kroppsholdning og funksjonsevne. Du tilpasser tyngden på utstyret etter egen teknikk og styrke. De er en fordel å møte ferdig oppvarmet.