BasisBall RAW

BasisBall RAW er en basistime med fokus på funksjonelle styrkeøvelser med råskap. Vi trigger din styrke, kraft og koordinasjon i et relativt høyt tempo.

Cage Challenge

Lær deg triksene i studioburet og få maks utbytte av effektiv og funksjonell trening i vår lekegrind! En rå og morsom time med intensiv og variert styrketrening.

Cage Challenge Express

Lær deg triksene i studioburet og få maks utbytte av effektiv og funksjonell trening i vår lekegrind! En rå og morsom time med intensiv og variert styrketrening. Vi anbefaler at du kommer ferdig oppvarmet til Cage Challenge Express.

Functional Strength

En styrketime hvor vi jobber med egen kroppsvekt, manualer, vektstenger og stepkasse. Vi jobber med de store muskelgruppene samtidig som vi utfordrer balanse, stabilitet, bevegelighet, mobilitet og kjernemuskulaturen.

Functional Strength Express

En funksjonell styrketime hvor vi jobber med egen kroppsvekt, manualer, vektstenger og step-kasse. Vi jobber med de store muskelgruppene og du har mulighet å forbedre styrken i hele kroppen. Passer for alle. Vi anbefaler at du om ferdig oppvarmet til denne timen.

Kettlebell

Kettlebell er timen for deg som ønsker en tøff og effektiv styrke- og kondisjonsøkt. Funksjonell og enkel trening hvor du får trent styrke, kondisjon og bevegelighet.

Leg Day

Leg Day er en styrkeøkt for deg som vil fokusere på og bygge opp muskulatur i bein og sete. Timen kjøres med vektstenger, manualer og stepkasser. Du tilpasser tyngde på vektene etter din egen styrke og teknikk. Det er en fordel å møte ferdig oppvarmet.

Nakke/Skuldre

Styrke og bevegelighet for hele kroppen med vekt på øvelser for nakke, skuldre og rygg. En perfekt time for alle som sitter mye på lesesal eller foran PC

Strength

En komplett styrketime der vi utfordrer de store musklene i kroppen. Vi jobber med relativt tung belastning for å øke styrken i kroppen med utstyr som vektstenger og manualer.

Total Core

En styrketime med fokus på mage- og ryggtrening. Ved å jobbe med både dynamiske og statiske øvelser vil du kunne få en sterkere kjerne og bedre holdning.

TRX Basic

Intervallbasert styrketrening for hele kroppen i slynge. Har du aldri prøvd TRX før får du en god gjennomgang av hvordan slyngene brukes i denne timen.

TRX Challenge

Intervallbasert styrketrening for hele kroppen. En tøff og energisk styrketime. Det er en fordel med noe erfaring med TRX, men ikke et krav. Øvelser og intensitet kan tilpasses.

TRX Express

Intervallbasert styrketrening i slynge for hele kroppen. Timen passer for alle, men det er anbefalt å ha litt erfaring. Dette er timen for deg som ønsker en kort, men effektiv treningsøkt. Det er en fordel å møte ferdig oppvarmet.

TRX Leg Day

Intervallbasert styrketrening i slynge for bein og setemuskulatur. Timen passer for alle.

TRX Upper Body

Intervallbasert styrketrening for overkropp i slynge. Hovedfokuset gjennom timen er rygg, bryst, skuldre og kjerne. Timen passer for alle, men det er anbefalt å ha litt erfaring med TRX trening fra før. Det er en fordel å møte ferdig oppvarmet.

Upper Body

er en styrkeøkt for overkropp, med hovedfokus på rygg, bryst og skuldre. Målet er å styrke de største musklene i overkroppen og forbedre kroppsholdning og funksjonsevne. Du tilpasser tyngden på utstyret etter egen teknikk og styrke. De er en fordel å møte ferdig oppvarmet.

Athletica Bootcamp

Dette er en leken, intensiv og morsom time. Funksjonell og enkel trening der man bruker egen kroppsvekt på ulike styrke og kondisjonsøvelser

Miniband Workout

Minibands er et smart og enkelt treningsverktøy, som kan brukes til langt mer en kun rumpetrening. I løpet av timen er målet at du skal lære mange ulike øvelser som du kan ta med deg hjem og bruke i egentrening. Samtidig som at du får deg en god treningsøkt. Timen passer for alle.