Athletica HIT Express

Athletica HIT i ekspressformat. 30 minutter med høyintensiv trening. Vi anbefaler at du kommer ferdig oppvarmet.

Boxing Interval

Boxing Interval er en tøff og intensiv boksetime hvor du jobber i intervaller med grunnleggende slag og spark fra boksing og kickboksing. Timen varierer med å jobbe én og én og i par. Gode muligheter for å få utløp for eventuelle frustrasjoner.

Cardio Challenge

En morsom, energisk og effektiv kondisjonstime med to til tre arbeidsperioder. Høy puls og enkle trinn til inspirerende musikk.

Cardio & Strength

Effektiv gruppetime med 30 min kondisjonstrening og 25 min styrketrening. Enkle trinn og øvelser, høy energi og inspirerende musikk kjennetegner denne timen.

Step Cardio & Strength

Step Cardio & Strength er en tøff kondisjonstime som inneholder enkle trinn på step og styrkeøvelser med utstyr og egen kroppsvekt. Timen består av lite koreografi og inspirerende musikk gjennom hele timen.

Step Cardio

Step Cardio er en tøff kondisjonstime med enkle trinn på step. Timen byr på høy intensitet, lite koreografi og inspirerende musikk gjennom hele timen.

Dodgeball

Kanonball slik du husker det fra gymmen på skolen – men når du blir truffet av en ball, får du øvelser å gjøre før du er tilbake på laget igjen. Morsomt, effektivt og lekent! Vi anbefaler at du kommer ferdig varmet opp til timene på Athletica Vulkan. På Athletica Blindern kjøres timene med 10 minutters oppvarming.

Interval: Run

En hard og effektiv kondisjonstime med intervaller hvor du kan pushe deg enten på sykkel eller på tredemølle. Intervallene ligger mellom 30 sekunder og 4 minutter. Du justerer selv hastighet og stigning. Denne timen passer for deg som vil ta formen til neste nivå.

Interval Running

Tøff og effektiv kondisjonstime med intervaller på mølle. Få opp pulsen og utfordre deg selv med varierte intervaller. Du er kongen/bestemmer over egen mølle ved å justere hastighet og stigning.

Running 4x4

Få pulsen opp og la svetten renne. Dette er timen for deg som ønsker en forutsigbar og hard kondisjonsøkt på tredemølle, med 4x4 minutters intervaller. Du tilpasser selv hastighet og stigning på møllen.

Running

Løpetime med moderat intensitet innendørs. Utholdenhetstime med fokus på lengre arbeidsperioder og god teknikk. Timen passer for alle, spesielt for dem som ønsker å lære seg å løpe over lengre distanse.

Ultimate Circle

Intensiv styrke- og kondisjonstrening med utstyr og egen kroppsvekt. Du jobber i stasjoner med forskjellige øvelser på hver stasjon. Utfordre komfortsonen med enkle og effektive øvelser.

Strong by Zumba

En effektiv og intens intervallbasert time, der man beveger seg i takt med musikken. Du vil bli god og sliten men musikken og rytmene vil dra deg glad gjennom timen.

Athletica Bootcamp

Dette er en leken, intensiv og morsom time. Funksjonell og enkel trening hvor bruker egen kroppsvekt på ulike styrke og kondisjonsøvelser. Timen passer for alle.