Athletica HIT

HIT = Høyintensitetstrening! Athletica HIT er en tøff og utfordrende gruppetime hvor vi jobber med utholdenhet, spenst og styrke på en leken, energifylt og effektiv måte. Athletica HIT gir deg mulighet til å utfordre dine grenser med enkle og effektive øvelser.

Athletica HIT Express

Athletica HIT i ekspressformat. 30 minutter med høyintensiv trening. Vi anbefaler at du kommer ferdig oppvarmet.

Boxing Interval

Boxing Interval er en tøff og intensiv boksetime hvor du jobber i intervaller med grunnleggende slag og spark fra boksing og kickboksing. Timen varierer med å jobbe én og én og i par. Gode muligheter for å få utløp for eventuelle frustrasjoner.

Cardio Challenge

En enkel, effektiv og inspirerende gruppetime hvor vi med En morsom, energisk og effektiv kondisjonstime med to til tre arbeidsperioder. Høy puls og enkle trinn til inspirerende musikk.

Cardio Step Challenge

Få pulsen opp med enkle trinn og hopp på en stepkasse. Cardio Step Challenge er en effektiv kondisjonstime hvor du også får utfordret styrken ved hjelp av din egen kroppsvekt. Energisk musikk og høy intensitet gjennom hele timen.

Cardio & Strength

Effektiv gruppetime med 30 min kondisjonstrening og 25 min styrketrening. Enkle trinn og øvelser, høy energi og inspirerende musikk kjennetegner denne timen.

Dodgeball

Kanonball slik du husker det fra gymmen på skolen – men når du blir truffet av en ball, får du øvelser å gjøre før du er tilbake på laget igjen. Morsomt, effektivt og lekent! Vi anbefaler at du kommer ferdig varmet opp til timene på Athletica Vulkan. På Athletica Blindern kjøres timene med 10 minutters oppvarming.

Interval: Run // Bike NYHET!

En hard og effektiv kondisjonstime med intervaller hvor du kan pushe deg enten på sykkel eller på tredemølle. Intervallene ligger mellom 30 sekunder og 4 minutter. Du justerer selv hastighet og stigning. Denne timen passer for deg som vil ta formen til neste nivå.

Interval Running

Tøff og effektiv kondisjonstime med intervaller på mølle. Få opp pulsen og utfordre deg selv med varierte intervaller. Du er kongen/bestemmer over egen mølle ved å justere hastighet og stigning.

Kampsport

Bli kjent med kampsport og få trent hele kroppen. Vi henter inspirasjon fra bryting og Brasiliansk jiu-jitsu. Hensyn til hverandre og sikkerhet er første prioritering. Du trenger ikke å ha trent kampsport før, dette en time for helt nye til litt øvet.

Running 4x4 NYHET!

Få pulsen opp og la svetten renne. Dette er timen for deg som ønsker en forutsigbar og hard kondisjonsøkt på tredemølle, med 4x4 minutters intervaller. Du tilpasser selv hastighet og stigning på møllen.

Running

Løpetime med moderat intensitet innendørs. Utholdenhetstime med fokus på lengre arbeidsperioder og god teknikk. Timen passer for alle, spesielt for dem som ønsker å lære seg å løpe over lengre distanse.

Ultimate Circle

Intensiv styrke- og kondisjonstrening med utstyr og egen kroppsvekt. Du jobber i stasjoner med forskjellige øvelser på hver stasjon. Utfordre komfortsonen med enkle og effektive øvelser.

BJJ Fundamentals NYHET!

Lær grunnteknikker fra den brasilianske kampsporten jiu jitsu (BJJ). Timen passer for alle som vil prøve BJJ. På denne timen vil det være en fordel å bruke Gi (drakt). Med Gi vil du ha en funksjonell og behagelig bekledning, samt at det vil være et godt verktøy i sparring. Det er ikke nødvendig med drakt (Gi) for å prøve denne timen.

BJJ NOGI NYHET!

Bli med på kampsporttime hvor vi jobber med grunnleggende teknikker fra Brasiliansk Jiu Jitsu (BJJ). Timen passer for alle som vil prøve BJJ. På denne timen bruker ingen Gi (drakt), men det er anbefalt med «behagelige» klær uten for mye lommer, knapper og glidelåser.

BJJ Mixed Class NYHET!

Bli med på brasiliansk jiu jitsu (BJJ) Mixed Class. På denne timen jobber vi bl. annet med ulike grunnteknikker, driller og sparring. Sparring betyr å jobbe med en partner. Timen inneholder også egenvektstrening rettet mot kampsport. Alle kan bli med uavhengig av nivå.