Yoga Basic

Yoga Basic er en yogatime for deg som er nysgjerrig på å teste ut yoga for første gang. Timen kan også passe for deg som allerede har praktisert en stund men ønsker en grundigere forståelse av yoga. Timen vil gå i et rolig tempo og det kreves ingen forkunnskaper eller erfaring med yoga.

Yoga Flow

Yoga Flow er en yogatime med fokus på bevegelighet, styrke og balanse. Posisjoner og serier er hentet fra Ashtanga, Hatha og Viryah. Det er en naturlig flyt gjennom hele timen og øvelser tilpasses slik at timen passer for alle.

Yoga Flow Advanced

Yoga Flow Advanced er en yogatime med fokus på bevegelighet, styrke og balanse. Posisjoner og serier er hentet fra Ashtanga, Hatha og Viryah. Det er en naturlig flyt gjennom hele timen. Yoga Flow Advanced passer for deg som har noe erfaring med yoga fra før.

SOMA MOVE®

SOMA MOVE® er en time for deg som ønsker å utvikle en smidig, sterk og atletisk kropp, og som synes det er gøy å utforske og leke med bevegelse. Gjennom SOMA MOVE® jobber man med kroppen som eneste verktøy i en uavbrutt serie med bevegelsesmønstre, barbeint på en yogamatte.

Yoga Soft Flow

Yoga Soft Flow er en rolig time der du har mulighet til å øke kroppsbevisstheten. Timen innledes med avspenning/ total avslapping der fokuset er pust og å nullstille nervesystemet. Timen fortsetter med myk flyt og vi kommer opp i noen stående dynamiske sekvenser hvor vi får opp varmen (yang). Mot slutten av timen bruker vi tid til å roe ned kropp og sinn med avslappende stillinger (yin), og det gis mulighet til å komme enda dypere inn i stillingene. Passer for alle.

Yoga Classic

En enklere yogatime for deg som ønsker yoga som en lettere treningsform og liker variasjon mellom de rolige og aktive delene i yoga. I timen får du mulighet til å trene opp styrke, fleksibilitet og kroppskontroll gjennom ulike stillinger og pusteøvelser.

Flexible

Flexible er en time med dynamisk bevegelighetstrening og enkle strekkøvelser for de store muskelgruppene. Timen gir deg mulighet til å forbedre bevegeligheten din uansett utgangspunkt. Timen er fin å kombinere med andre treningsformer. Passer for alle.

Yin Yoga

Timen innledes med hvilende stillinger hvor vi har fokus på pusten (pranayama). Timen fortsetter med myk flyt der vi beveger oss i takt med pusten og kommer videre opp i noen stående dynamiske sekvenser hvor vi får opp varmen (yang). I slutten av timen bruker vi tid på å roe ned kropp og sinn (yin).

Kundalini Yoga

Kundalini Yoga er en effektiv, helhetlig og komplett yogaform. Mindfulness og stressmestring er i fokus gjennom meditasjon og kognitive øvelser som vil kunne styrke nerve-, hormon- og immunsystemet. Hver time er annerledes med et nytt og spennende tema som vi jobber ut i fra. Passer for alle.

Power Yoga

Power Yoga er en dynamisk yogatime, som vil gi deg bedre koordinasjon, balanse og kjernestyrke. Timen passer for alle og er et godt supplement for å prestere bedre med annen trening.

Yoga Gymnastics

Yoga Gymnastics er en blandingstime med fokus på akrobatiske elementer som er vanlig i både yoga og turn. Timen vil utvikle dine gymnastiske ferdigheter: styrke, utholdenhet, fleksibilitet og balanse. Yoga Gymnastics er en morsom og effektiv time for deg som liker å leke når du trener. Passer for alle.

Foamroll

Dynamisk bevegelighetstrening og "selvmassasje" med foamroll (en sylinderformet rulle). Timen passer godt i kombinasjon med andre timer, både som oppvarming og nedtrapping/avspenning. Timen passer for alle.

Pilates

Styrke- og bevegelighetstrening etter pilatesmetoden hvor pusten spiller en stor rolle. Du jobber med egen kroppsvekt og har muligheten til å forbedre balanse, styrke og bevegelighet. Timen utføres med rolige og skånsomme øvelser, hvor stabilitet og kroppskontroll er målet. Passer for alle.

TRX Mobility

Mobilitetstrening for hele kroppen i slynge. Dette er en bevegelighets- og styrketime der man jobber med både dynamiske og statiske øvelser ved bruk av TRX-slyngen som et verktøy. Timen passer for alle.