Finn personlig trener
Anders Mellbye

Anders er sertifisert personlig trener, og fullførte nylig en bachelor i fysisk aktivitet og ernæring fra Høyskolen Kristiania. Fra høsten av fortsetter han studieløpet med en master i treningsvitenskap. Anders har drevet aktivt med styrketrening i mange år, samt har han god erfaring fra utholdenhet- og bevegelighetstrening. I tillegg til andre aktivitetsformer som muay thai, K-1 kickboksing og skateboard.

Med den faglige kompetansen og den praktiske erfaringen ønsker Anders å være med på å legge forutsetningene for at du skal kunne ha en mer aktiv livsstil. Anders fremhever viktigheten av at aktiviteten gjerne skal være noe du synes er gøy, at du opplever mestring, gjerne sammen med andre.

Christine Sunde

Christine studerer for tiden bachelor i fysisk aktivitet og ernæring på Høyskolen Kristiania. Selv er hun veldig glad i trening og liker både løping, styrketrening og funksjonell trening. Tidligere har hun konkurrert og drevet aktivt med sprangridning.

Christine er interessert i en aktiv livsstil og en god helse, og med sin faglige bakgrunn og interesse kan hun hjelpe deg med å komme i gang med en sunnere livsstil både når det gjelder fysisk aktivitet og kosthold. Hun er opptatt av at du skal føle glede og mestring på veien mot dine mål og ønsker.

Eira Danielsen

Eira er livsstilsveileder og starter på tredje året på en bachelor i trening, helse og prestasjon på Norges Idrettshøgskole. Hun er selv aktiv håndballspiller og driver ellers med styrketrening og utholdenhetstrening på egenhånd.

Med stor interesse for fysisk aktivitet, trening og helse ønsker hun å bidra til at andre opplever fordelene med dette. Eira kan bidra til at fysisk aktivitet blir en morsom og hyggelig del av hverdagen. Hun er opptatt av at fysisk aktivitet skal gi glede og energi til å møte hverdagen på best mulig måte.

Helene Kjærnli

Helene har en bachelorgrad i idrettsvitenskap fra Norges Idrettshøyskole og studerer nå klinisk ernæring ved UiO. Hun er glad i aktivitet og ernæring fordi dette bidrar med overskudd og mestring i hverdagen.

Helene ønsker gjerne å bidra til at alle skal få et godt forhold til det å være i aktivitet, enten det er gjennom morsomme aktiviteter og lek, turer i marka eller trening i studio. Det finnes en plass for alle! Helene ønsker å spre matglede og samtidig vise at man kan ta sunne og gode matvalg. Ved å etablere gode rutiner i hverdagen ønsker hun å hjelpe deg med å finne en løsning som du kan være trygg på at fungerer i lengden, men også for mer kortsiktige mål.

Lise Mari Semb

Lise Mari har en bachelorgrad i livsstilsendring og folkehelse, og videre tatt en bachelor i ernæring og en årsenhet i personlig trening. Hun har flere år med erfaring som gruppetreningsinstruktør, både i sal og utendørs. Hun har også erfaring som spinning- og vanngymnastikkinstruktør.

Lise Mari ser på fysisk aktivitet som en viktig kilde til overskudd, glede og mestringsfølelse. Hun ønsker å bidra til at fysisk aktivitet og gode matvaner blir en del av din hverdag. Dine interesser og ønsker er utgangspunktet når det legges til rette for trening og kosthold.

Maria Aschjem

Maria har tatt en bachelor i samfunnsernæring ved OsloMet og jobber nå som ernæringskonsulent i Utviklingsfondet og livsstilsveileder i SiO. Hun har tidligere drevet med fotball og friidrett, men nå går det mer i lange joggeturer og generell hverdagsaktivitet. Maria kan med sin faglige kompetanse bidra med veiledning innen kosthold og hverdagsrutiner. Sammen skal dere finne gode løsninger på hvordan man kan skape vaner som varer, uten at det går på bekostning av livsgleden.

Ole Jørgen Glesaaen

Ole Jørgen har en bachelor i fysisk aktivitet og ernæring, og tar en master i treningsvitenskap ved Høyskolen Kristiania. Han har en allsidig aktivitetsbakgrunn gjennom alt fra løping, styrke og friidrett, men har drevet mest med fotball. Med sin faglige og aktive bakgrunn kan Ole Jørgen bidra med positive opplevelser via trening og aktivitet. Ole Jørgen kan bidra med råd og kunnskap når det kommer til kosthold, fysisk aktivitet og struktur i hverdagen.

Pauline Klaastad

Pauline har tidligere erfaring med dans, og er utdannet personlig trener hos Akademiet for personlig trening. I dag er hun utdannet trening- og helseveileder fra Norges Idrettshøyskole, med bachelor i Trening, helse og prestasjon. Pauline har en stor lidenskap i å implementere viktigheten av fysisk aktivitet og helse i hverdagen. Fokus på mestring, motivasjon og glede med trening og mental helse er punkter hun setter høyt. Pauline kan hjelpe deg med å finne struktur i hverdagen, komme i gang med fysisk aktivitet og finne aktiviteter du trives med.

Pernille Brovold

Pernille er sertifisert PT og utdannet fysisk aktivitet- og helserådgiver fra Norges Idrettshøyskole. For tiden tar hun en master i idrettsmedisin. Pernille har selv drevet aktivt med konkurransedans tidligere, men de siste årene har det gått mest i styrke- og utholdenhetstrening både ute og inne. Hun har også erfaring som gruppetreningsinstruktør og dansetrener.

Med stor interesse for trening og helse ønsker hun å fremme fordelene fysisk aktivitet og trening har, både fysisk og psykisk. Pernille kan hjelpe deg med å få mer struktur i hverdagen, og bidra til at fysisk aktivitet kan bli en del av hverdagen din på en enkel måte!

Shania Tjellesen

Shania studerer for tiden en bachelor i fysisk aktivitet og ernæring ved Høyskolen Kristiania. Hun har drevet aktivt med cheerleading i syv år og er ellers veldig glad i å trene på treningssenter, der trener hun styrke og løping.

Shania har et stort ønske av at så mange som mulig skal ha positive opplevelser med fysisk aktivitet og skape ren idrettsglede. Hun vet godt hvor viktig fysisk aktivitet er for helsen, ikke bare den fysiske men også den psykiske. Shania sitt mål er at du skal få positive opplevelser, føle på motivasjon og mestringsfølelse.

Truls Røraas

Truls er en sertifisert friidrettstrener og tar for tiden en bachelor i friluftsliv ved Norges Idrettshøgskole. Han har en bred idrettslig bakgrunn og har konkurrert i blant annet friidrett, håndball og fallskjermhopping. For tiden bruker han mye tid på friluftsliv og downhill-sykling.

I tillegg til mye idrettslig erfaring har han en forkjærlighet for å få mennesker i prat, og driver en samtalegruppe for menn ved siden av studiet. Flere års erfaring innen både mental og fysisk trening gjør Truls til en trygg og motiverende turkamerat. Truls tar gjerne en prat, og hjelper deg med å finne ut av studenthverdagens utfordringer.