Søk studentbolig hos SiO
Ønsker du å søke om studentbolig hos oss? Vi har over 8 500 boliger rundt om i Oslo som passer for deg som er student. Vi har boliger for single, par og familier. Les mer om boligene i Boligoversikten
SiO har besluttet å avvikle dagens depositumsordning. Depositum vil bli avviklet og utbetalt innen utgangen av 2022. Husk å oppdatere dine kontopplysninger.
SiO har besluttet å avvikle dagens depositumsordning. Depositum vil bli avviklet og utbetalt innen utgangen av 2022. Husk å oppdatere dine kontopplysninger.
SiO har besluttet å avvikle dagens depositumsordning. Depositum vil bli avviklet og utbetalt innen utgangen av 2022. Husk å oppdatere dine kontopplysninger.
SiO har besluttet å avvikle dagens depositumsordning. Depositum vil bli avviklet og utbetalt innen utgangen av 2022. Husk å oppdatere dine kontopplysninger.
Du vil se din husleie her når du har flyttet inn.
Du har ubetalte regninger. Disse kan du se i oversikten nederst på siden.
Du har betalt mer enn du skal i husleie. Dette beløpet kan du trekke fra når du betaler din neste faktura. Har du avtalegiro kan du se vekk fra dette.
Du har betalt alle dine husleieregninger.
Du har fakturaer som har forfalt og som må betales. Hvis disse ikke betales kan det medføre ekstra utgifter i form av purregebyr, forsinkelsesrenter og inkassosalær.
Du har ubetalte fakturaer og saken er oversendt Namsfogden med krav om tvangsfravikelse (utkastelse) av boligen. For å unngå utkastelse, må du betale inn skyldig beløp til Modhi.
Saken er sendt til inkasso. Ta kontakt med Modhi på tlf 67 15 78 80 eller epost sio@modhi.no for mer informasjon.
Senest 30 dager etter at du flytter ut vil du motta et sluttoppgjør fra oss. I perioder hvor mange flytter ut kan det ta noe lengre tid. Dette dokumentet gir en oversikt over depositum som du har til gode etter utflytting, samt eventuelle andre utbetalte regninger eller beløp du har til gode - som er relatert til ditt leieforhold. For å få utbetalt ditt depositum må du ha registrert riktige konto-opplysninger.
Vi overfører ditt depositum i en annen valuta enn NOK dersom din konto er i et land utenfor Norge – for å unngå forsinkelser i overføringen. Vi overfører SEK til Sverige, DKK til Danmark, GBP til Storbritannia, AUD til Australia, CAD til Canada, EUR til andre europeiske land og USD til andre land utenfor Europa.