
Hvor og når kan jeg hente nøklene til min nye bolig?
Av smittevernhensyn bruker vi nøkkelbokser på dager hvor det er mange innflyttinger. Da vil du få beskjed god tid i forveien på epost om hvordan du skal forholde deg.
Før du henter nøklene må du ha betalt inn depositumet. Den første husleiefakturaen får du etter du har flyttet inn.
Husk å ta med deg:
- Gyldig legitimasjon (pass, førerkort, bankkort med bilde)
- Om du har betalt semesteravgift til en institusjon tilknyttet SiO for inneværende semester, trenger du ikke ytterligere dokumentasjon.
- Om du ikke har betalt semesteravgift enda, ta med dokumentasjon på at du har fått skoleplass på en institusjon tilknyttet SiO. Før du har fått svar på søknaden din, regnes søknaden som gyldig dokumentasjon.
Les mer om hva du trenger å vite når du bos hos oss her. Skal du dele kjøkken med andre? Les mer om dette her. Mer om parkering ved innflytting kan du finne her .
For at du skal få posten din til din nye adresse, må du melde fra om adresseendring både hos Posten og kontaktene dine. Husk å oppgi navn, gateadresse, etasje og romnummer skal. Det hjelper dessverre ikke å skrive navnet ditt på postkassen om du ikke har meldt adresseendring. Her kan du melde adresseendring. Les også Postens informasjon for deg som er student.
Vi håper du vil trives i din nye bolig!