Lurer du på noe angående litt medlemskap, frysregler eller fakturering i etterkant av nedstenging etter COVID-19? Her finner du svarene.

Hva dekker beløpet jeg betalte før treningssentrene ble stengt ned?
Beløpet dekker resten av juni. Ny faktura som gjelder for juli kommer 18.juni.
 
Jeg får ikke trent som jeg pleier og vil derfor avslutte medlemskapet før bindingstiden utløper. Kan jeg gjøre dette?
Vi følger kontrakten og du som medlem må følge bindingstiden.
 
Kan jeg få betalingsutsettelse på faktura?
Dette er noe vi ikke tilbyr per i dag.
 
Kan jeg få en prisreduksjon grunnet begrenset med treningstider? Det er ikke sikker jeg får plass når jeg ønsker å trene, og får ikke brukt senteret når det passer meg.
Det er ikke lagt opp til noen reduksjon i medlemspris som en følge nye regler grunnet smittevern.
 
Vil frys av medlemskapet i nedstengingsperioden påvirke min mulighet til å fryse mitt medlemskap?
Nei, du kan fryse medlemskapet ditt på Min Side, og den påvirkes ikke av myndighetenes nedstenging av treningssentrene.
 
Medlemskapet mitt var fryst i i nedstengingsperioden (mars/april/mai/juni). Jeg ønsker å få fryst etter vanlig medlemsvilkår. Hva gjør jeg?
Ta kontakt med SiO Kundeservice, så hjelper de deg med dette.
 
Jeg betalte for et kurs før nedstenging som ikke ble gjennomført/fullført. Hva gjør jeg?
Du vil få refusjon på hele eller deler av beløpet. Har du ikke fått dette, kontakter du SIO Kundeservice.
 
Jeg har et klippekort som har fått ut på dato den perioden sentrene har vært stengt. Hva gjør jeg?
Resepsjonen kan hjelpe deg med å forlenge holdbarheten på et nytt kort. Legg merke til at du må ta kontakt med resepsjonen for å få booke treningstid i henhold til nye smittevernregler.
 
Min PT-kontrakt har gått ut på dato. Hva gjør jeg?
Ta kontakt med resepsjonen, så vil kontrakten blir forlenget med tre måneder.
 
Jeg booket squash eller flerbrukshall før sentrene stengte, og fikk ikke benyttet meg av treningstiden.
Du vil få tiden din tid gode! Ta kontakt med resepsjonen eller kundeservice, så blir du satt opp på en ny tid når arealet er ledig. Ønsker du pengene tilbake, så kan du ta kontakt med SiO Kundeservice.